Neji Hyuuga - 2011-01-27 12:27:36

Aburame jest to kolejny z wielkich klanów w swojej rodzinnej woisce Liścia.Jest to klan bardzo specyficzny i zaskakujący w walkach z przeciwnikiem. Ludzie z tego klanu potrafią kontrolować owady. Każdy członek zaraz po urodzeniu zostaje złorzony w ofierze robakom i owadom, wchodzą w tak zwaną (SYMBIOZE). Ich ciała służą owadą jako gniazda, żyją wewnątrz nich. Inaczej mówiąc rytułał polega na poświęceniu swojego ciała dla owadów, kontrolują je swoimi umysłami i używają do walki. W zamian za to karmią je swoją własną Chakrą. Dzięki robakom pozwalają sobie na stwarzanie nowych technik. Te stworzonka nie służą jednak tylko do walki, są jak mała apteczka pierwszej pomocy, leczą swojego pana np: po wprowadzeniu do ciała trucizny zaraz ją niwelują co doprowadza do tego, że taki ninja staje się nisamowitą bronią. Kierowane Umysłem wykonują każdy ruch nakazany przez użytkownika. Warto wspomnieć, że robaki nie są przywaoływane techniką "kchyose no Jutsu". Są ze swoim panem przy każdej sytuacji. Dowiadujemy się o tym klanie poznając najmłodszego adepta szkoły w konocha. Jest nim młody chłopaki o imieniu Shino. Małomówny ponury i na pierwszy rzut oka bardzo intrygujący jak i dla niekórych śmieszny i słaby potomek tego klanu, ale czy to prawda??

KG: Kikoliu

Jutsu

Rangi D



Fujin Konchuu no Jutsu
http://img217.imageshack.us/img217/9729/fujinkonchuunojutsuxy5.png

Koszt:150
Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%.


Konchuu Sekkou
http://i38.tinypic.com/280us01.png

Koszt:50
Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.


Kikaichuu no Jutsu
http://img176.imageshack.us/img176/6365/kikaichuunojutsucm6.jpg

Koszt:100
Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.


Kikai Kawarimi no Jutsu

Koszt:150
Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.


Mushi Yose no Jutsu
http://img48.imageshack.us/img48/4876/mushiyosenojutsunp0.jpg

Koszt:200
Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.


Rangi C


Mushi Kabe no Jutsu
http://img155.imageshack.us/img155/2791/mushikabenojutsubw4.jpg

Koszt:250
Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.


Konchuu Hei
http://i33.tinypic.com/23jse1x.png

Koszt:200
Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.


Konchuu Gaijo Doku
http://img341.imageshack.us/img341/5249/konchuugaijodokuju1.png

Koszt:300
Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.


Ushiro Ishuu
http://img222.imageshack.us/img222/4496/ushiroishuupl8.png

Koszt:250
Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.


Soshaku no Jutsu
http://img136.imageshack.us/img136/3082/soshakunojutsuwm4.jpg

Koszt:350
Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.


Mushi Bushin no Jutsu
http://img183.imageshack.us/img183/872/mushibunshinnojutsuvw2.jpg

Koszt:250
Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się spowrotem w robaki.



Rangi B


Hijutsu: Mushi Dama
http://img410.imageshack.us/img410/2442/mushidamagd5.jpg

Koszt:400
Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.



Rangi A


Kikaichuu Arare
http://img167.imageshack.us/img167/972/kikaichuuarareta9.jpg

Koszt:700
Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.

www.psychoterapiaforum.pun.pl www.poke-swiat.pun.pl www.shounenforum.pun.pl www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl www.bfb.pun.pl